Gispen Centraal – historie & innovatie op één dag

Zaterdag 14 mei 2022 organiseerde Stichting Gispen Collectie in het oude postkantoor (POST Utrecht, tegenwoordig bibliotheek) op de Neude een onvergetelijke erfgoeddag. Gispen Centraal – historie & innovatie op één dag met een rijk en gevarieerd programma voor jong en oud; exposities, rondleidingen, masterclasses, kinderactiviteiten en nog veel meer. Er was volop ruimte voor ontmoetingen met liefhebbers van Gispen. Muziek, horeca en een pop-up store met Gispen-meubilair, -objecten én speciale acties maken de dag compleet.

Gispen Centraal – EXPOSITIES
Tijdens Gispen Centraal – historie & innovatie op één dag zijn in POST Utrecht de volgende exposities ingericht. Toegang tot de exposities is gratis.

Gispen Centraal – ACTIVITEITEN
Met uitzondering van de rondleiding, zijn alle activiteiten gratis.

Gispen Centraal – SPONSOREN
Gispen Centraal – historie & innovatie op één dag wordt mogelijk gemaakt dankzij ondersteuning van Gemeente Utrecht • Bibliotheek Utrecht • K.F. Heinfonds • Prins Bernhard Cultuurfonds • Nengermanfonds • Gispen BV / Royal Ahrend • Zabawas • Vineyard • De winkel van Ahrend & Gispen • Dutch Originals • Stichting Gispen Collectie • tientallen vrijwilligers