Heb ik een echte Gispen?

De meest gestelde vraag aan Stichting Gispen Collectie is: ‘Heb ik een echte Gispen?’ Ruim 200 per jaar! Op zaterdag 14 mei staan onze Gispen-experts voor u klaar om uw meubelen en ander objecten te beoordelen. Neem uw meubelstuk of item mee, mag ook op foto’s, en laat deze beoordelen. U kunt een foto van het object ook vooraf aan ons emailen naar info@stichtinggispencollectie.nl, dan bent u zeker van een oordeel. Is uw stuk een echt Gispen ontwerp? Of toch een look-a-like?

Guus Larsen
Guus Larsen was 30 jaar werkzaam bij Gispen International bv. als projectleider van grote kantoorinrichtingen en tevens regionaal dealermanager. Na zijn pensionering trad hij als vrijwilliger toe tot Stichting Gispen Collecti, waar hij gedurende 15 jaar actief was als eindredacteur van de Nieuwsbrief en museumrondleider. Als adviseur is hij nog regelmatig actief.

Henk Bijma
Ruim 40 jaar heeft Henk Bijma verschillende commerciële functies gehad bij het bedrijf Gispen. Naast zijn historische kennis heeft hij met veel passie door de jaren heen de naamsbekendheid en de kwaliteit van Gispen op concept- en productniveau in de markt weten uit te dragen. Na beëindiging van zijn dienstverband bij Gispen heeft hij daarna ruim 10 jaar als werk- en bestuurslid van Stichting Gispen Collectie zijn kennis ingebracht.

Ed Wulterkens
Gispen-kenner, al meer dan 25 jaar vrijwillig werkzaam voor Stichting Gispen Collectie én 34 jaar projectmanager binnen het huidige bedrijf Gispen. Is binnen en buiten de stichting de vraagbaak voor ‘is dit een Gispen?’.

Laboratorium – begane grond [11.00-12.00] en [14.00-15.00] uur