Logo Stichting Gispen Collectie

Gezocht: Vrijwilliger Social Media

Voor de ‘Werkgroep Online’ zoekt Stichting Gispen Collectie een of twee creatieve, enthousiaste vrijwilligers om de digitale zichtbaarheid van de stichting te vergroten. Hun taak bestaat uit het bijhouden en uitbouwen van de website en de sociale media.
Inhoudelijke teksten worden hoofdzakelijk door anderen aangeleverd, zodat specifieke kennis Gispen of meubeldesign niet nodig is, al helpt het natuurlijk wel. Teksten en afbeeldingen plaats je in overleg, waarbij jij de mogelijkheden en obstakels benoemt.
Omdat het mogelijk is het grootste deel van het werk vanuit huis te doen, kun je je tijd grotendeels zelf indelen. Voor overleg en persoonlijk contact met de andere vrijwilligers kom je ook af en toe naar Culemborg.
De stichting organiseert jaarlijks een uitje voor de vrijwilligers, variërend van een etentje tot een gezamenlijk werkbezoek aan een ander museum.
Ben jij de vrijwilliger die graag met sociale media werkt en ons kleine, maar enthousiaste team wilt versterken, neem dan contact op met onze projectmanager Petra de la Lande Cremer.