Restauratie buffet Gispen

Restauratie afgerond

Met steun van vele donateurs via crowdfunding Voordekunst kon Stichting Gispen Collectie ruim een half jaar geleden twee bijzondere Gispen vitrinekasten verwerven. Vol trots kunnen we u melden dat de restauratie inmiddels voltooid is. Alle lof voor de studenten Niels van Bergeijk en Tom Peck van het Hout- en Meubileringscollege Rotterdam die onder supervisie van meubelrestaurator Matteo Visser uit Dordrecht het werk geklaard hebben. Speciale dank aan onze sponsor SANT Interiors in Rotterdam voor de ondersteuning van dit project.

Het eindresultaat is te bewonderen tijdens Gispen Centraal – Historie en Innovatie op één dag op 14 mei 2022 in Post Utrecht. Bij die gelegenheid zal ook een uitgebreide toelichting over de restauratie gegeven worden.

Impressie van de restauratie