SGC zoekt versterking!

Vrijwilligers en stagiairs

Stichting Gispen Collectie is hét kenniscentrum over de geschiedenis van het bedrijf Gispen, gevestigd in Culemborg. Omdat ons enthousiaste bestuur en team veel mooie plannen op stapel heeft staan voor de nabije en verdere toekomst, is zij hard op zoek naar nieuwe vrijwilligers en stagiairs voor uitvoering van en ondersteuning bij verschillende werkzaamheden.
Deze zijn onder andere uit:

• archiefwerkzaamheden en inventarisatie
  • digitalisering van archief
  • onderzoek en schrijven
  • redactiewerkzaamheden​
  • onderhouden van social media
  • herstellen van miniatuur-/maquette meubels – klus voor een meubelmaker (in opleiding)

Vanwege de uiteenlopende werkzaamheden, staat de stichting open voor mensen uit alle vakgebieden, met verschillende kennis en ervaring. Liefde voor meubels, design of – nog beter – Gispen zijn natuurlijk mooi meegenomen. Verder biedt Gispen Collectie passende begeleiding voor stageplaatsen en krijgen teamleden een reiskostenvergoeding.
Met elke vrijwilliger/stagiair kijken we welke rol het beste aansluit en hoeveel tijd zij/hij beschikbaar heeft voor de betreffende werkzaamheden. Maatwerk dus!

Ben je enthousiast of benieuwd naar de mogelijkheden? Neem dan contact op met info@stichtinggispencollectie.nl.