Magazine Gispen Centraal verschenen

Speciaal voor het 25 jarig jubileum van Stichting Gispen Collectie is het magazine Gispen Centraal, historie & innovatie in 50 objecten verschenen.
Bij het 25-jarig bestaan Stichting Gispen Collectie vroegen we alle (oud) vrijwilligers, conservatoren en bestuursleden om hun favoriete top 3 van Gispen producten. Het was niet om een verkiezing van de eerste, tweede of derde plaats te houden; we waren benieuwd naar wat de top 50 zou zijn. Na bundeling ontstond er een grote lijst met – onvermijdelijk – een rangorde.
De uitkomst was verrassend. Met ontwerpen uit de hele geschiedenis en een aardige verdeling over stoelen, lampen, kantoorinrichting, accessoires etc. In deze publicatie maken we u met plezier deelgenoot van deze interessante vlootschouw. Bij elk object geven we een kleine toelichting over de historie, met specifieke aandacht aan wat er innovatief was aan het ontwerp. Zo ontstond deze selectie van 50 Gispen toppers.

De Vrienden van Stichting Gispen Collectie hebben het blad deze week thuis gekregen. Wilt u er ook van genieten? Het is verkrijgbaar in onze webwinkel.