Sponsor worden?

Sponsoren zijn essentieel voor Stichting Gispen Collectie. Zonder hun financiële steun geen tentoonstellingen, geen website en geen professionele conservator. Stichting Gispen Collectie is daarom trots op haar partners, verdeeld in de categorieën Platina, Goud, Zilver en Brons.

De voordelen van de verschillende categorieën:

Brons
Zilver
Goud
Platina
vanaf
Ontvangst van de nieuwsbrief
Vermelding van het logo in de nieuwsbrief
Vermelding van het logo op de website
Interview en publicatie in de nieuwsbrief
Naamsvermelding bij evenementen
Vermelding van het logo bij evenementen
Ontvangst van een incentive bij evenementen
Omdat Stichting Gispen Collectie door de belastingdienst is aangewezen als een Culturele Algemeen Nut Beoogende Instelling, zijn donaties aan de stichting onder voorwaarden aftrekbaar van de vennootschapsbelasting.

Overweegt u sponsoring van Stichting Gispen Collectie, vul dan onderstaand formulier in en een van onze bestuursleden zal contact met u opnemen.

Naam*

Bedrijf*

Straat*

Postcode*